RSA BIL 6+ Service

Serviceprogram tilpasset dine behov for biler eldre enn 6 år.

Selv om bilen din ikke er helt ny lenger, så er det viktig å ta godt vare på den. Godt og regelmessig vedlikehold vil gi deg de beste forutsetningene for et Trygt bilhold, lenger levetid og en høyere salgsverdi ved et eventuelt salg. RSA BIL6+ tilbyr serviceprogrammet GOD – BEDRE – BEST som er et vedlikeholdsprogram hvor vi tilpasser servicen etter bilens behov eller kundens ønske (for biler eldre enn 6 år). Programmet tar for seg de viktigste elementene for å sikre Trygt Bilhold. Les mer om programmene nedenfor og finn vedlikeholdet som passer din bil. Programmet er også utviklet for å hjelpe alle kunder med andre bilmerker.

RSA BIL er forhandler av Suzuki, Isuzu, Maxus og BYD. Som merkeverksted er vi de eneste som kan utføre tekniske kampanjer og benytter kun originale deler på våre merker. Er du usikker over servicebehovet, så ta kontakt med oss HER. Finner du noe rimeligere? Benytt deg av vårt «Prisløfte» Ta kontakt med oss for transportløsninger som hente/bringetjeneste eller erstatningsbil.

verksted

RSA BIL 6+ Service

God - 2.695,-

  • Skift av olje og filter
  • Etterfylling av spylervæske
  • En visuell sjekk av sikkerhetsrelaterte komponenter på bilen
  • 12 kontrollpunkter i tillegg til skift av olje og filter
  • Pris inkluderer inntil 5 liter olje (tillegg pr liter utover 5 liter)
  • Rene El.biler, inkluderer oppsmøring av bremsene

RSA BIL 6+ Service

Bedre - 3.995,-

  • Skift av pollenfilter
  • Skift av olje og filter
  • Etterfylling av spylervæske
  • Alt som er inkludert i God + 4 ekstra kontrollpunkter som bla inneholder:
    • Kontroll av kokepunkt bremsevæske
    • Avlesning av bilens diagnosesystem
    • Sjekk på bremsetester, for å avdekke skjevheter og pulsering på bremsene
    • Kontroll av frostvæskens frysepunkt
  • Pris inkluderer inntil 5 liter olje (tillegg pr liter utover 5 liter)
  • Rene El.biler, inkluderer oppsmøring av bremsene
verksted

RSA BIL 6+ Service

Best

  • Gjelder våre merker
  • Service etter fabrikantens anbefaling (original service)
  • Redusert pris for biler eldre enn 6 år
  • Kun originale deler brukes

Programmet BEST omfavner original service, tannreim, bremsevæske skift, bremseskiver og bremseklosser.
Har du et annet bilmerke, ta kontakt og vi hjelper deg og din bil med å sikre Trygt Bilhold

Reserver din verkstedstime nå

Velg hvilke tjenester du er interessert i under og fyll inn dine kontaktopplysninger, så tar vi raskt kontakt for å bekrefte din reservasjon..

Fabrikkens anbefalte service

Fabrikksservice

Fabrikksservice for eldre biler

RSA BIL 6+ BEST

Tilpasset service for eldre biler, inkl oljeskift og bytte av pollenfilter. Les mer om dette.

RSA BIL 6+ BEDRE

Minimumsservice for eldre biler

RSA BIL 6+ GOD
Bilglass
AC/klimaservice

En reparasjon som utføres i tråd med produsentens anbefalinger kan være, men ikke begrenset til: Diagnose, oppdatering av programvare, utskiftning av del/komponent, overhaling av del/komponent, reparasjon av del/komponent. I særskilte tilfeller kan det være nødvendig at du som kunde bruker bilen i en periode før vi kan bekrefte at reparasjonen er utført.

For mer informasjon.

For å kunne utbedre en feil på din bil er vi avhengige av at feilen er til stede, når bilen er hos oss. Dette gjelder spesielt periodiske feil som ikke er permanente. Det vil også være nyttig for oss om du kan dokumentere feilen ved hjelp av enten video eller bilder før bilen kommer til oss.

Opplysningene i ditt kundebehov sammen med oversikt i verkstedhistorikken, vil danne grunnlag for neste skritt i teknisk undersøkelse av bilen. Målsetting deretter, å dokumentere avvik eller mangel. Dette gjøres i henhold til ordinære krav i reklamasjonsaker, og som et utgangspunkt for videre undersøkelser.

Det kan i enkelte tilfeller være nødvendig å skifte ut del/ komponent i bilen for å utelukke enkelte symptom. Slike tiltak anses ikke som et reparasjonsforsøk, men som et ledd i feilsøking.

Verkstedet vil så snart som mulig i undersøkelsen underrette deg om status, alt etter omfang og/eller kompleksitet.

Reparasjon utføres i tråd med produsentens anbefalinger, og kan være, men ikke begrenset til:

  • Oppdatering av programvare
  • Utskiftning av del/komponent
  • Overhaling av del/komponent
  • Reparasjon av del/komponent

Når feil er funnet, bilen er testet og funnet i orden, er det gjennomført et reparasjonsforsøk. Dersom det ikke foreligger en mangel, forbeholder vi oss retten til å fakturere et rimelig beløp for å dekke våre kostnader med en undersøkelse eller eventuell reparasjon.

Valgfritt Er du også interessert i noen av disse tjenestene?

Gratis "Trygt bilhold"-sjekk
Viskerblader
AC-rens
Nye dekk
Reparasjon av steinsprut
Skifte av rute
Motorvask
Leiebil

Hvor ønsker du arbeidet utført? Velg forhandler

Velg forhandler

Når passer det best for deg? Velg foretrukket dag

Om din bil

Kontaktinformasjon

Personvern

Vi deler ikke din e-post med andre og du vil kun motta informasjon fra forhandleren du ønsker kontakt med. Du kan lese mer om vår personvern-policy her.

Ser dette riktig ut?

Valgte tjenester:

Ønsker å vite mer om:

Foretrukket dag:

Forhandler:

Registreringsnummer:

Kilometerstand:

Navn:

Telefonnummer:

E-postadresse:

Din melding:

*Med forbehold om ledig kapasitet ved PKK/EU-kontroll.
Kontakt oss
Fyll inn skjemaet og vi kontakter deg så fort vi kan.
Skjemaet er ikke fullstendig utfylt.
Hva kan vi hjelpe med?
Når ønsker du hjelp?

Vi deler ikke din e-post med andre og du vil kun motta informasjon fra forhandleren du ønsker kontakt med. Du kan lese mer om vår personvern-policy her.